melinajaderblom.blogg.se

Hopp pottan

Sopot Permalink4
Kan gissa på att min ponny kommer bli lagomt glad när vi ska börja hoppa igång igen! 

Idag såg ögat lite svullet ut, men han knep inte med det och det rann ingenting. Vet inte om det kanske bara är så att det kommer se ut så på honom nu, han fick ju trots allt en skada på ögat, en allvarlig sådan. Typ som med lymfangit, för vissa hästar försvinner aldrig svullnaden helt. Eftersom han inte reagerar alls när jag drar på ögonlocket, öppnar ögat eller att han kniper med det, så har han ju uppenbarligen inte ont och det är ju huvudsaken. Att det sedan ser lite underligt ut är en annan sak. Så länge han mår bra, min prins♥
#1 - - Fia:

TUSEN TUSEN TACK för all hjälp. Du är ovärderlig för mig gumman. Tack

#2 - - Alice:

Åh, jag älskar din blogg MELINA! ♥ Ni är så bäst. :')

#3 - - Anonym:

Vad har du för kamera?:3 <'3

#4 - - Caroline:

Ni passar så bra tillsammans!! :')

Till top