melinajaderblom.blogg.se

Godmorgon!

Okategoriserat Permalink2
Hej på er! Vill bara säga att uppdateringen kommer nog bli lite dålig under dagen. Efter att jag slutat ska jag skynda mig att gå på stan en snabbis, sedan ta bussen hem, kolla till hästarna och så där, sedan ta bussen direkt till Ellinor. Ikväll är det valborg och jag kommer inte att vara hemma eller inne! Men har gjort klart det jag ska ha gjort på de lektioner vi har idag, så kan säkert fixa tidsinställda! 
 
Ni får ha en toppendag, nu ska jag sminka mig, bye :*
#1 - - Erika Pettersson:

Hoppas du får en trevlig valborg. :)

#2 - - Elin :

Hej, kolla gärna in min blogg som handlar om allt som rör hästar!!

Just nu har jag en tävling där du kan vinna fina priser som länkningar och en följning av mig på bloglovin!

Hoppas du får en trevlig varborg,
MvH Elin

Till top