melinajaderblom.blogg.se

Redan hemma

Permalink2
Morgonen började svindåligt, väckarklockan ringde inte så vaknade 10 minuter innan bussen skulle komma och jag hade nationella direkt på morgonen så jag fick absolut inte komma för sent. Gjorde iording mig på 15 (!!!) minuter och sedan körde pappa mig till bussen. 
 
Nationella gick inte så jättebra, vi skulle skriva en uppsats på engelska och jag hann ju inte käka någonting alls på morgonen. Vi skulle skriva om en förebild, gissa vem jag skrev om? Matilda PerssonHar bara ett ord, vilken jävla kämpe. Blev klar jättesnabbt och nästa lektion började inte förens 4 timmar senare, så jag tog bussen direkt hem och nu ligger jag i sängen igen haha! 
 
Glasögon som gäller en dag som denna haha, sminkade mig seriöst på under 10 minuter! 
 
#1 - - Em:

Då skrev vi om samma! :)

#2 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Alltså!! :')

Till top