melinajaderblom.blogg.se

Dålig uppdatering nu

Tilion F Permalink0
Men det känns som att jag har 1000 saker att göra för tillfället. Sopot åker på lördag, och det känns som att jag har massor av saker att fixa runt omkring det. Leta reda på alla saker som ska skickas med bland annat. Tille ska jag rida bort till det nya stallet på Fredag kväll och det är ju lite att göra det också. Har inte ens flyttat över hälften av sakerna. Plus att vi har fått vårat riktiga schema nu... Kommer börja 08 varje dag förutom Måndagar och typ Onsdagar, då börjar vi 08:30. Och för er som inte vet det så tar det mig en timme med bussen till skolan, eftersom att den kör världens omväg ifrån mig, så kommer behöva kliva upp väldigt tidigt varenda dag. Jag som brukade kliva upp 05 de dagar jag började 08:30 förra året, men det tror jag inte att jag kommer orka med. Så mina mysiga, lugna mornar kan jag ju glömma haha!
 
Nej men det känns som att det är så mycket nu, kanske inte att göra men det är mycket i huvudet. Längtar tills allt lugnat ner sig och jag fått in "rytmen" eller vad man ska säga, men det kommer nog snart! Ska försöka hitta mer tid till bloggen också, saknar att skriva här! Ska skriva om vad som hände med Tille idag också, men först ska jag göra mig redo för sängen.
Till top