melinajaderblom.blogg.se

Fått mycket gjort

Tilion F Permalink0
Efter skolan så åkte jag och mamma direkt till birsta, köpte hink och hinkhållare till stallet och jag hittade även en grimma som Tille ville ha ;) Sedan ville jag åka förbi hööks en snabbis och känna och klämma lite på stalltäcket jag sucktat efter... Jo tjena, klart jag köpte det haha! Men han kommer bli snygg i det i alla fall, och det behövdes! 
 
Sedan åkte vi hem, hämtade lite grejer och flyttade över det till stallet, samt hämtade hö därifrån, eftersom vårat är slut. Fick åka två vändor och nu ska vi käka lite innan jag ska ut och rida. Tänkte bara ta en lång, mysig skrittur på T, borsta och pyssla med honom extra länge och bara ta det lugnt. Han såg också ut att vara på sånt humör när jag var ute och pussade på honom nyss! ;) 
 
Till top