melinajaderblom.blogg.se

Fredag!!

Okategoriserat Permalink2
Äntligen Fredag, eller hur? Den här helgen kommer nästan bara att innebära tråkiga saker för mig, plugga, plugga och plugga. Nu har skolan kört igång påriktigt för oss. Är helt slut när jag kommer hem, har gått upp och lagt mig på sängen vid 18 tiden varje dag och sovit en halvtimme. Men snart så vänjer sig kroppen hoppas jag! 
 
Dagens planer då! Kommer att sluta tidigt, runt 13 tiden, och då ska jag följa med mamma och hämta ett släp så vi kan åka och hämta hö. Det vi hade hemma är slut och vi stallar ju inte upp T förens den femte, så det ska vi fixa idag. Sedan ska jag rida Tille, tänkte bara skritta ut på en långtur, det tror jag att han skulle uppskatta! Sedan får jag se vad som händer på kvällen, känner för att bara vara hemma och ta det lugnt, känner att jag börjar bli förkyld nu också... Men jag får se helt enkelt! Ni får ha en jättebra dag fina ni, nu ska jag börja göra mig iordning för skolan!
 
Sommar <3
#1 - - Emma Malm:

Vilken häftig bil!

#2 - - Malin Ottenbäck:

Åh vilken fin bild! Jag skulle också vilja ha tillgång till att rida i vatten! :)

Till top