melinajaderblom.blogg.se

Äntligen!

Tilion F Permalink3
Nu känns det som att saker och ting börjar falla på plats, äntligen! Har väntat på att få en plats i en hoppgrupp i nästan två månader nu, också i går fick jag ett sms från min tränare där det stod att det finns en grupp jag kan vara med i :D Så hädanefter så är det hoppträning varje onsdagkväll, kommer bli ganska sent men som tur är så ligger ridhuset precis bakom stallet, lyx!

Sedan i går lånade jag ut min sadel till min kompis Moa, hennes nya ponny kan inte ha sadeln hon hade på sin förra ponny, så hon kom och hämtade min. Den hade legat jättebra, så hon kommer att köpa den! Sedan provade även jag en sadel, och den låg super på Tille, så jäkla skönt! Ska få provrida i den ikväll på träningen, så förhoppningsvis ligger den lika bra när han rör sig. Jättesnällt av Anki och Jennifer att jag fick låna den, tusen tack! Nu är vi ju på G! :D

Några bilder från i går



#1 - - Alice:

Roliga nyheter, kommer längta till dina inlägg om hoppträningarna. <3

#2 - - Michelle Petersson:

Va kul! :D Alltid härligt när saker och ting "löser sig".
Kram!

#3 - - Fia:

Skönt att det löst sig med sadel . Jag älskar den sadeln du köpt av dom , tycker den är gudomlig att rida i :)

Svar: Jaa äntligen! Tyvärr har vi inte köpt deras, men vi håller ögonen öppna på hastnet ;)
Melina Jäderblom

Till top