melinajaderblom.blogg.se

God morgon

Personligt Permalink3
God morgon på er, Tisdag i dag då, känns dock som typ.. Torsdag? Sitter i klassrummet nu och har Foto/Digitalt skapande, vi ska bara fixa det vi inte lämnat in så det är lite blandat. Slutar typ 15 i dag, ska då gå hem till Lucas och vänta där på att Emma slutar, sedan ska vi käka något och efter det åker vi direkt till stallet! Lilla Emma ska rida Tille nämligen, äntligen! Sist hon var här så glömde jag bort det, så det blev inte av, men nu så. Känner på mig att jag kommer skratta så jag dör, typ. Emma är ju typ 150, undra hur liten hon kommer vara på Tille som är 175 liksom haha! Har kameran med mig ;)
 
Sedan när vi är klara i stallet så ska vi ta in hästarna, sedan åker vi hem och färgar håret på varandra! Så det är fullt upp i dag med andra ord. I går så kom Ellinor hem till mig och det var jättemysigt, vi satt mest i sängen och snackade, kollade på poddkampen också ;) Sedan när Ellinor åkte hem på kvällen så bakade Emma medans jag duschade, sedan kollade vi på en film innan vi gick och la oss - perfekt Måndag! 
 
Nu ska jag ta och fixa klart mina uppgifter som jag har kvar, vi hörs sedan! 
 
#1 - - Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞:

HAHA söt <3

#2 - - Isabelle Johansson:

haha snygg bild ;)

#3 - - Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞:

sv; jo det är riktigt sjukt.. Det är liksom inte att hon typ fått en sjukdom och dött, det är nog hemskt utan hon har mått så dåligt på grund av andra människor så hon dödat sig själv.. Åh blir så arg på folk som kan skriva sånt till henne!!! :( <3

Till top