melinajaderblom.blogg.se

Fixat

Personligt Permalink3
Fy vilket strul det har varit med min blogg nu. Men nu fungerar det i alla fall att kommentera igen! Har inte hänt så mycket under tiden bloggen har stått. Har varit otroligt varmt här, de har tom. gått ut med klass 1 varning pga. värmen!! Så har fått rida på kvällen och under dagarna har jag försökt att vara ute utan att få värmeslag.
 
Sopot ligger ute på annons igen.. Har fått några jättebra svar så det är väl bara till att börja boka provridningar igen. Känner mig lite stressad då han ska åka om ungefär en månad och vi inte har någon fodervärd, ville ju att han skulle hamna relativt nära men känns som att jag inte riktigt kan ha de kraven nu då vi inte alls har lika mycket tid längre. Jag menar, första annonsen la jag ju ut i April redan. 
 
I MORGON FÅR JAG MIN LÖN! Ni anar inte hur mycket jag längtar, vill bara bränna upp pengarna nununu haha! Men måste försöka hålla mig, jag och mamma åker förhoppningsvis ner till Gekås i slutet av sommaren, så några tusen får jag lägga undan ;) Annars ska Tille få massa nya saker hehe. Hoppas att ni har det bra i värmen, nu ska jag gå och kolla till hästarna, sjukt mycket broms nu, och Tille är lite extra känslig så man måste vräka på flugmedel.. Nästa sommar får det bli flugtäcke i alla fall! 
 
#1 - - Micha:

Sååå fina ni är :)

#2 - - Fia:

ååååååååååååååååååhhhhhhhh jag vill oxå följa med :)

Svar: Vi ska ev ner i november också, följ med då! ;)
Melina Jäderblom

#3 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Varför var du tvungen att lägga ut ny annons? :C

Till top