melinajaderblom.blogg.se

Godmorgon!

Permalink3
Vaknade precis som vanligt av mig själv strax innan 9, hästarna står och äter och jag tänkte kolla klart på filmen jag började titta på igår. Hade ingen lust alls att skriva om gårdagens ridpass på Sopot, han var så jävlig att jag inte ens hade orken att motionera Tille efteråt. Han kändes jättefin i traven och skritten men så fort det vart dags för galopp blev han helt galen, stängde mig ute och bara sprang. Usch vad dåligt det gick igår, men i slutet kunde han ligga på en volt i alla gångarter utan hets, så då fick han långa tyglar också skrittade vi hemåt.
 
Det blev med andra ord ingen hoppning med T igår, kanske var lika bra det, regnade hur mycket som helst hela dagen och nja, kändes inte så jättelockande att skritta 20 minuter till paddocken i det vädret. Ska höra med Sofia ifall vi skulle kunna ta en hopplektion någonting framöver, så jag vet vad vi behöver träna vidare på. 
 
Idag ska dock båda ridas, oavsett ifall den ena är jävlig, tror jag tar Tille först för säkerhetsskull, han såg lite trött ut i hagen imorse haha! Nu ska jag kolla klart på filmen, vi hörs sedan.
 
#1 - - Fia:

Klart vi ska ha en hopplektion . Jag kan från tisdag -torsdag från 18.00 denna vecka

Svar: Grymt! Torsdag passar bäst för mig! :)
Melina Jäderblom

#2 - - Märta:

Intresserad av ett länkbyte? Maila eller kommentera på min blogg så kanske vi kan komma överens om något!
Du är grym!

#3 - - Fia:

vi siktar på torsdag då :)klockan 18 ark?

Svar: Blir jättebra det! :D
Melina Jäderblom

Till top