melinajaderblom.blogg.se

Torsdag

Personligt Permalink1
God morgon fina ni! Hoppas att ni har sovit gott, det har jag! Vaknade dock upp med huvudvärk och helt sinnessjukt ont i ögonen, jätteobehagligt. Förhoppningsvis så försvinner det när jag vaknat till lite mer. Skulle egentligen ha börjat 08:30 som vanligt, men våra medielärare är på föreläsning i Umeå, så vi fick en lång sovmorgon i dag istället! Så börjar vid 12 och har sedan bara två lektioner, slutar 14:50. 
 
Ska rida direkt efter stallet, kommer dock ha hunnit blivit mörkt innan jag ens kommit dit. Skulle vilja rida ut en sväng, har blivit mycket jobb i paddocken och rundbanan nu på senaste tiden, eftersom att underlaget har varit så hårt. Förhoppningsvis kommer snön snart! Sedan har jag insläpp på kvällen, så måste dit två gånger. 
 
Nu ska jag börja göra mig iordning lite långsamt, har som vanligt lång tid på mig ;) Vi hörs i kväll! 
 
#1 - - Tilda Sjölinder:

Vad du verkar ha mycket insläpp osv :P det är väll många hästar där, eller så är det bara dagarna/veckorna som går fort haha!

Till top