melinajaderblom.blogg.se

En sak i taget

Okategoriserat Permalink0
Kämpar på med skolarbeten just nu, två fotouppgifter inlämnade och två saker mindre att gå och stressa över, skönt. Har stressat så sjukt mycket de senaste veckorna så jag vet knappt vart jag ska ta vägen ibland. Det finns bara ett ställe där jag kan släppa allt och slappna av, och det är stallet, såklart! Igår var vi ute och galoppjobbade i bullåsbacken, Tille verkade tycka det var skönt att springa av sig lite energi och han dundrade på bra haha! Dock är hans kondis inte så bra som jag önskar, så ska försöka rida dit några gånger till innan det blir hårt i backen, inte långt kvar tills vintern kommer nu... 
 
Idag tror jag att vi ska skutta lite, har inte gjort det sedan tävlingen så har en känsla av att Tille kommer bli extra glad! Sedan ska jag hem, plocka ner en hage och sedan ta det lugnt resten av kvällen. Plugga på några prov och försöka komma i säng i bra tid. 
Till top