melinajaderblom.blogg.se

Ett inlägg om dagen

Tilion F Permalink1
Skämms nästan över hur dålig uppdateringen är här för tillfället, eller ja, den har ju varit dålig i typ en månad nu. Har behövt laddat batterierna, behöver fortfarande. Det känns som att något saknas i mitt liv, har typ som en dålig känsla i kroppen, sjukt jobbigt verkligen, vill egentligen inte göra någonting alls längre.. Men det blir nog snart bra!
 
Igår var jag ju som sagt hos farmor och farfar, åt jättegod mat och när vi skulle åka därifrån var det mörkt, jag var helt slut och proppmätt, så Tille fick vila en dag mer än planerat. Åkte hem och sedan låg jag bara antingen i sängen/soffan och funderade på vad jag skulle göra. Slutade med att jag kollade på Twilight och sedan gick jag och la mig tidigt. 
 
Idag kommer två equiterpeuter och ska kolla igenom Tille, fick tips om att de skulle vara väldigt vädligt bra så förhoppningsvis kan de hitta någon bra lösning på hans problem! Han är sne fram, belastar det ena benet mer än det andra. Lisa (som kollade igenom honom sist) sa att det är något han fått för flera flera år sedan, och att det skulle gå att rätta till men det skulle ta tid. Så vi får se vad de säger om honom idag, ska bli spännande!
 
Måste verkligen verkligen klippa honom snart, men alla häromkring är så dyyra, har typ inga pengar kvar haha! Ska fundera lite över hur jag ska göra, men snart måste pälsen bort, som det verkar nu så ska vi börja träna i ridhuset så då går det inte att han är så fluffig som han är nu. Måste köpa nya skor och en varmare ridjacka också, blä för pengar ibland! 
 
Åh fina ponnyn, honom saknar jag som satan nu. Måste åka ner och hälsa på honom snart!
 
#1 - - Telma:

Han skulle nog bli jätteglad av se dig! <3 Du får komma när du vill!!

Svar: <3<3
Melina Jäderblom

Till top