melinajaderblom.blogg.se

Härlig fredag

Personligt Permalink1
Gårdagen blev riktigt rolig faktiskt, jag och Lucas hade bara planerat att typ titta på film och ta det lugnt. Men sedan kom Elias och Ellinor förbi, satt och pratade ett bra tag, vi har inte träffats på väldigt länge så vi hade lite att ta igen ;) Sedan gick vi till Tovas halloweenparty, dock utan utklädnad hehe, var där till klockan blev typ 01 och sedan gick vi hem. 
 
Nu har jag precis kommit hem, och om 5 minuter ska vi åka och fira farmor och farfar som fyllt år. Käka middag hos dem osv. Sedan blir det stallet, får se om jag orkar rida, men Tille som har vilat två dagar skulle nog vilja komma ut och röra på sig. Vill ju även prova hans nya snygga träns ;) Men vi får se vad jag orkar! Nu ska jag åka, vi hörs senare! 
 
#1 - - Telma:

Ja den har börjat svaja till höger nu! Hade tänkt spara ut den men det har varit väldigt skönt med stubb när det varit lerigt, haha!! Men vill kunna knoppa den sen när jag ska tävla och ha nåt och hålla i när jag hoppar;) Men luggen hans ska jag såklart ha kvar som du ville och det vill jag med för den är så fin och lång !

Svar: Härligt! Han är så söt i man, jag var för feg för att låta den växa ut bara haha! :D
Melina Jäderblom

Till top