melinajaderblom.blogg.se

HEJ

Personligt Permalink0
Hej på er! Vet ni? Idag var tilion lugn under hela passet!! Hallelujah typ haha! Vi red ut en sväng i skogen, skrittade i 30 minuter bara rätt in i skogen, sjukt mysigt och Tille verkade jättenöjd. När vi hade skrittat i 30 minuter så kom vi till grusvägen mot hovbergstugan, så då följde vi bara den ner tillbaka mot vägen och så kom vi ut typ 200 meter ifrån stigen vi gått upp mot skogen. Bra förklaring ;) 
 
Sedan travade jag hela grusvägen hem, körde mycket övergångar och tempoväxlingar, känns som att vi inte gör annat just nu. Men han var jättefin, blev emellanåt lite stark och så men mestadels så kändes han jättefin! I en timme var vi ute, en lagom tur! 
 
Efter att jag var klar i stallet tog jag bussen hem, duschade och gjorde mig iordning, sedan tog jag bussen till Lucas. Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar! Vi hörs sedan, hoppas ni får en bra Fredag!
Till top