melinajaderblom.blogg.se

Hösthumör

Personligt Permalink0
Alltså.. nej, vad har hänt med min motivation? Den gick från toppen till botten på två dagar, varför?? Känner mig inte sugen på att göra någonting just nu, det enda jag vill nu är att få lov. En veckas lov är inte mycket, men det är någonting i alla fall och jag vill bara slippa skolan just nu, är helt sinnesjukt skolless. Att våra lärare dessutom har 15 (!!) uppgifter/läxor/prov som ska göras innan lovet gör verkligen inte saken bättre - less
 
Blir alltid så här på hösten, det värsta är att det brukar hålla i sig ett ganska bra tag också. Sjukt irriterande när man har så mycket att göra som jag har. Förhoppningsvis så hittar jag en bra medryttare till Tille snart, skulle verkligen behöva någon ledig dag från stallet i alla fall, det är som sagt väldigt mycket att göra just nu. 
 
Sorry för dålig stämning så här på morgonen haha, men som ni förstår så kommer uppdateringen inte vara som den brukar nu ett par dagar framöver. Nu ska jag sminka mig och sedan gå ner till bussen, mot skolan.. 
 
Till top