melinajaderblom.blogg.se

Mardrömsnatt

Personligt Permalink1
Fy fan vilken hemsk natt det har varit, har vaknat flera flera gånger av att jag inte kan andas, det gjorde så sjukt ont i hjärtat när jag skulle andas in. Hade jättemycket problem med det förra året, hoppas att det inte är påväg tillbaka nu... Så det blev inte många timmars sömn för min del. Därför sjukanmälde jag mig för att kunna sova några timmar till, ska dock åka till skolan snart för att vara med på sista lektionen. Vi var bara på en föreläsning nu på morgonen så jag missade ingen viktig lektionstid. 
 
Idag regnar det, det har dock slutat nu, men det är väldigt fuktigt ute. Tycker att vi har klarat oss väldigt bra ifrån regnet, så mig gör det inte så mycket att det är blött ute, kommer däremot bli arg om det regnar på Söndag hehe. Har velat fram och tillbaka hur jag ska göra med Tille idag, om han ska få vila eller inte. Har dock kommit fram till att jag ska försöka jobba igenom honom lite i paddocken idag, inget långt pass men vill bara få till den där "wow känslan", var ju snart en vecka sedan jag hade den när jag red. Så får han vila i morgon istället! 
 
Först skolan i någon timme dock, sedan ut i höstvädret! Vi hörs senare, tyvärr får ni inte bilderna från igår idag heller, men i morgon lovar jag att de kommer upp här! Ett smakprov kan ni få i alla fall!
#1 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Så läskigt :(

Till top