melinajaderblom.blogg.se

Monday

Dagens ridpass Permalink1
Sista veckan innan lov, så jääkla skönt!! Jag är ledig både i morgon och på Onsdag, så det blir en lugn vecka utan så mycket skola, klagar inte! Har dock ett väldigt stort prov på Fredag i nk, har inte hunnit plugga någonting till det så tänkte göra det nästan hela dagen i morgon. Tänkte försöka åka ut till stallet rätt tidigt och rida när det är ljust, blir ju mörkt så himla fort nu, blöö.. 
 
Idag hade vi bara en idrottslektion där vi skulle redovisa några grupparbeten, så det gick väldigt fort. Gick direkt till banken när vi slutat. Spärrade nämligen mitt kort för länge länge sedan men har inte orkat gå och fixat det, gick dock dit en gång men då glömde jag legget hemma. Tror ni inte att jag glömde det idag också då? Så jävla typiskt mig haha och det var så himla pinsamt. Måste försöka fixa det i morgon för att jag har beställt en sak som jag måste betala in nu inom de snaraste dagarna! 
 
Åkte sedan till stallet, red Tille och fixade där. Vi red bort till klätterbacken, vi körde bara en vända ner och en upp, sedan skrittade vi hemåt. Så blev en liten lugn tur idag, men det kändes ganska lagom, han hade säkerligen lite träningsvärk efter gårdagens "hopp"träning, det hade jag i alla fall hehe! Rörigt inlägg, som vanligt nu på senaste tiden. Sitter och kollar på bb samtidigt som jag skriver så ja ;)
#1 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; ja det var underbart :) nu vill jag bara ha körkort, helst igår typ!!!

Till top