melinajaderblom.blogg.se

Mot skolan

Personligt Permalink1
Bussen går 12, så ska börja göra mig iordning nu! Känner mig lite piggare nu, har dock lite ont i huvudet, men det är ju inte så konstigt hehe. Hoppas att vi gå tidigare på sista lektionen, inte för att jag spenderat mycket tid i skolan idag haha, men skulle verkligen behöva komma hem i tid och städa mitt rum. Fönstrena på övervåningen har precis blivit bytta och det ligger grejer överallt just nu. Sedan måste jag leta reda på mina vita ridbyxor också, har verkligen ingen som helst aning om vart jag lagt dem. 
 
Jaja, nu ska jag göra mig iordning som sagt, det känns som att klockan är typ 15 redan! Vi hörs när jag kommit hem igen! 
 
#1 - - Fia:

Ha ha ovanligt att inte du har nån koll på vart du har prylarna ;)

Svar: sch ;)
Melina Jäderblom

Till top