melinajaderblom.blogg.se

Torsdag

Tilion F Permalink2
Lång, lång lååång dag i dag! Sov hos Lucas inatt, åkte hem strax efter 14, tog bussen till stallet och fixade det som skulle göras där, Tille vilar idag så var inte så mycket som skulle göras. Sedan åkte jag hem, åt och sådär. Tog det lugnt fram tills jag skulle åka till stallet och släppa in hästarna, Tille var den enda som inte alls ville in utan tvingade mig att gå i leran för att hämta honom, tack för den ;) Sitter nu i soffan och kollar på big brother, ska nog snart gå och lägga mig. Är helt sinnessjukt trött. Ska försöka sova ut ordentligt i morgon, har ingenting att göra på förmiddagen så kan unna mig det! 
 
I morgon är det Linns dag (Tilles nya medryttare) så ska bara släppa in hästarna på kvällen. Sedan ska jag troligtvis åka och träffa mina fina vänner efter det! Såå det var lite update! Förhoppningsvis så blir Tille klippt nästa vecka också, då kan vi kanske börja träna i ridhuset! :D
#1 - - Anonym:

Kan inte du ta bilder på stallet o anläggningen du står på. ? Stall, hage, ridbanan osv?:) o sen skriva vad ni har för rutiner ? Typ utsläpp, insläpp, fodringar, vad för mat tille äter osv?:)

#2 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Skönt att han trivs ute iallafall! <3
Håller med ovanstående kommentar, eller varför inte filma en video där du typ går runt och visar och sådär? Superkul att se <3

Till top