melinajaderblom.blogg.se

Vilken helg

Personligt, Tilion F Permalink0
Alltså shit vilken fullspäckad helg jag har haft. Vilket ni nog har märkt med tanke på uppdateringen, men har som sagt haft fullt upp! Skönt med ny vecka utan några planer alls faktiskt, skolan känns lite tråkigare då vi har så fruktansvärt mycket att göra nu så jag vet inte vart vi ska ta vägen. Så här gör våra lärare hela tiden, vi har verkligen ingenting i flera veckor/månader, inga läxor, prov eller uppgifter. Sedan från ingenstans ger varenda lärare oss prov, läxor, massa uppgifter osv. i alla kurser, allt på samma vecka. När vi berättar för våra handledare att det inte fungerar så får vi bara svaret att "Det är så här i gymnasiet". Jaja, bara att bita ihop! 
 
Har inte ens skrivit om tävlingen kom jag på nu, eller lagt upp filmen. Ska göra det sedan! Igår var vi på utställning med hundarna hela förmiddagen, kom hem vid 15 tiden. Tille fick vila så åkte bara dit och mockade, sedan åkte Lucas hem på eftermiddagen och då la jag mig bara och tog det lugnt i soffan, helt slut var jag! Har som sagt varit en väldigt hektisk helg! 
 
Nu ska jag ta och göra lite te, har fortfarande väldigt ont i halsen, vi hörs senare under dagen! 
Till top