melinajaderblom.blogg.se

Fredag

Okategoriserat Permalink2
Hej på er!! Äntligen Fredag, eller hur? Jag är ju som sagt ledig idag, sjukt skönt verkligen. Sov till strax efter 9 idag, vilket är ganska länge för att vara jag, så idag känner jag mig pigg och glad, har bara lite ont i huvudet men det släpper nog under dagen! 
 
Vad händer idag då? Ska ta bussen som går från vi strax efter 12 till stallet, lär vara där lite innan 13 då. Tille ska ridas ut i skogen och klättra lite, det var ett tag sedan sist! Känner mig fortfarande glad efter gårdagens pas (filmerna håller på att laddas upp) och hoppas på att han känns bra även idag! När jag är klar i stallet så ska jag hämta ut ett paket, vet faktiskt inte vad det är, då jag väntar på två andra paket också! 
 
Sedan hem, duscha och äta, sedan kommer Lucas hit. Resten av kvällen blir lugn, bara kolla på film typ. En lugn Fredagkväll med andra ord - skönt! 
#1 - - Isabelle Johansson:

Ha en riktigt bra dag! :D ♥ Kollade igenom alla inlägg med sopot idag gud eran resa <3

#2 - - Malin Ottenbäck:

Varför kan man bara se 3 inlägg på din blogg? Vill kunna se flera :/

Svar: Det är fixat nu! :D
Melina Jäderblom

Till top