melinajaderblom.blogg.se

Hej på er!

Personligt Permalink0
Tidig morgon idag, vaknade såklart 20 minuter innan klockan skulle ringa också. Idag är jag trött, sjukt trött, känner mig helt slut i kroppen, så ska äta en ordentlig frukost nu så jag vaknar till liv! Nu på första lektionen så ska vi gå på en föreläsning, ganska skönt att ha det på morgonen istället för en lektion, sedan har vi bara engelska och efter det slutar vi. 
 
Tror att jag åker direkt till stallet, kanske går en sväng på stan och kollar ifall det finns någon liknande tröja som jag hittade på Hööks igår fast till bättre pris. Har ju som sagt inte så mycket pengar kvar. Får se vad jag orkar helt enkelt! Tille ska hur som helst ridas idag också! 
 
Nu ska jag ta och käka någonting, sedan börja göra mig iordning innan bussen kommer. Vi hörs senare under dagen! Bjuder på den här fina sommarbilden från förra sommaren
Till top