melinajaderblom.blogg.se

Tidig söndagsmorgon

Personligt Permalink0
Godmorgon på er! Min klocka ringde för nästan en halvtimme sedan, tidig morgon med andra ord! Sitter nu i soffan under en filt och dricker yoghurt, ska bara dra på mig ett par byxor och sedan ska jag åka till stallet för att släppa ut hästarna. Vid 08:30 kommer Sofia och hämtar upp mig, sedan ska jag följa med henne till Näset där hon ska tävla idag! Just nu regnar det.. hoppas att det ger med sig under dagen, enligt väderprognosen så ska det inte regna länge till, hoppas att det stämmer då! 
 
Men nu ska jag ta och göra mig iordning, uppdateringen här kommer inte vara på topp idag, men jag räknar med att komma hem i relativt bra tid ändå! Så vi hörs då helt enkelt! 
 
Bild på Lima och Sofia från en träning i somras när jag följde med och fotade
Till top