melinajaderblom.blogg.se

Regnig Onsdag

Okategoriserat Permalink0
I dag öser regnet ner, tänker inte klaga eftersom vi haft så himla fint väder i över en vecka nu! Min dag är som sagt fullspäckad i dag. Ska svänga förbi stallet innan skolan och fixa lite saker, slänga på ponnyn täcke eftersom det ska regna hela dagen + hela morgondagen, och han står fortfarande ute dygnet runt! Sedan åker jag till skolan, börjar 10, slutar 15:30, åker direkt till jobbet och jobbar till 23. Sedan åker jag hem till Lucas och sover där.
 
I morgon jobbar jag under förmiddagen också, vi ska bara gå på en promenad i skogen med skolan så när de behövde folk så sa jag att jag kunde ta det passet. Nu ska jag kliva upp, göra en ordentlig frukost för jag är vrålhungrig, och sedan göra mig iordning. Vi hörs senare!
Till top