melinajaderblom.blogg.se

Svar på kommentar

Okategoriserat Permalink1
Hej Melina! 
Kan inte du göra ett inlägg om all utrustning du har köpt? Jag blir jätte nyfiken, jag har sett i tidigare inlägg att Sopot har haft på sig 3 olika PS Of Sweden träns, och det verkar som att du har köpt en ny sadel och massa sånt. Skulle bli superglad :3
 

Det har varit flera som undrat vad det är för sadel jag köpt, så varför inte skriva ett litet inlägg om det! Jag har, som vanligt efter sommarjobb, köpt massa hästsaker, mest schabrak i vanlig ordning haha. I alla fall, sadeln Sopot har är en Bates caprilli cair, otroligt skön sadel, en av de skönaste jag suttit i faktiskt plus att det är utbytbara koppjärn vilket är supersmart. Sedan investerade jag i ett ps träns, har länge länge velat ha ett high jump, men då Tille hade en tendens till att förstöra väldig mycket saker så ville jag aldrig lägga så pass mycket pengar på ett träns som han troligtvis skulle lyckas förstöra haha. Men med Sopots bakgrund så tyckte jag inte att det kändes mer än rätt att han skulle få ett. Så jag köpte ett high jump revolution och en fårskinnsplatta! Sedan fyndande jag ju en magplatta till sadeln ;)
 
Nästa "stora" investering ska bli ett par nya stigbyglar, har funderat länge men har nu bestämt mig för att spara ihop till ett par soft up. Dock lär det inte bli förens till vintern, minst. Alla pengar kommer jag behöva spara nu tills jag och Lucas åker utomlands i slutet på Oktober. 
 
Har kollat om det finns någon hästutrustning jag kan sälja, men jag har liksom gjort mig av med de flesta grejerna efter att jag sålde Tille. Så nästan allt jag har nu är antingen nytt eller så är det något som ligger mig varmt om hjärtat, så att säga ;)
 
#1 - - Anonym:

Gud vilket snyggt schabrak!

Till top