melinajaderblom.blogg.se

Fredag

Personligt Permalink2
Äntligen Fredag! Jag har ju knappt spenderat några timmar alls i skolan denna vecka men alltid skönt med helg ändå! Dock består hela helgen av jobb, men som tur är så är det inte så långa pass så kommer hinna göra lite annat med. I morgon jobbar jag 10-16 och på Söndag 16-22. I dag är planen att jag och Ellinor ska rida tillsammans, får se hur underlaget ser ut så får vi planera utifrån det. 
 
Efter mycket funderande kom jag fram till att det var möjligt för mig att kunna flytta till SFRK. Men tyvärr fanns det inga lediga boxplatser nu, så det är väl bara att stå ut denna vinter igen. Ska tjata lite på Gunilla (min förra tränare) så jag får rida igen mina lektioner som jag missade när vi höll på att sälja Tille så vi får komma igång i alla fall ;) Sedan får vi se hur det ser ut, om Doreen åker hem nu i vår för att betäckas eller om hon stannar. Jag hoppas såklart på det sistnämna. Jag har nämligen så mycket motivation nu till att komma igång, och jag har bestämt mig för att när/om Doreen åker så lägger jag hästarna på hyllan. Men, en sak i taget! 
 
Rörigt morgoninlägg kanske, men ha en toppendag så hörs vi senare!
 
#1 - - Erika Pettersson:

Hoppas hon stannar hos dig och kan fortsätta utvecklas är hon ung kan hon ju vänta ett år till med o bli betäckt bra o sätta grunderna i ridningen :)

#2 - - Erika Pettersson:

Hoppas hon stannar hos dig och kan fortsätta utvecklas är hon ung kan hon ju vänta ett år till med o bli betäckt bra o sätta grunderna i ridningen :)

Till top