melinajaderblom.blogg.se

Blablabla

Okategoriserat Permalink2
Kom hem för en timme sedan ungefär, det är så himla skönt att vi slutar tidigt på Måndagar! Dessvärre har vi inlämningsuppgifter varje dag hela veckan, känns lite sådär, allra helst när jag har 1000 andra saker att tänka på just nu. För er som missat det så ska Tille säljas. En tjej var här i går och en annan kommer till veckan, känns både skönt och otroligt tråkigt. Tråkigt för att det inte blev som jag tänkt och såklart för att han är min fina älskade häst, samtidigt känns det skönt för att nu har jag liksom bestämt mig, om ni förstår? 
 
Hur som helst, det är mycket blandade känslor som sagt. Men det som jag tänker på mest just nu  är det här med Sopot. Hoppas verkligen verkligen att Telma och hennes familj vill köpa honom till hösten, han har det så jäkla bra där och har inte någon gång ångrat mitt beslut. Men om dom inte köper honom så kommer han alltså komma hem till hösten, och vi kan inte stå med två hästar, allra helst inte då. Hade varit skillnad om det var under betesperioden och jag hade sommarlov. 
 
Gud vad mycket babbel det blev haha. Men det känns som att jag har 1000 saker att fixa, så kanske ska börja med skolarbetet i alla fall, så jag kan stryka något ifrån listan! 
#1 - - Erika Pettersson:

håller tummar & tår att dom köper honom :)

#2 - - Anonym:

Ska du ha nån ny häst efter tille? 😊

Till top