melinajaderblom.blogg.se

Virrhöna

Okategoriserat Permalink1
Tisdagen var en riktigt yr dag, inte nog med att jag glömde att säga till hovslagaren att Tille behöver stora skor och tog fel på klockan och missade därmed teorikursen på körskolan. Utan sedan åkte jag även till stallet på kvällen för att ta in hästarna, men det var inte ens jag som hade insläppet... Good job! 
 
I alla fall, i går var vi lediga från skolan, himla skönt. Men jag kunde inte göra något roligt av dagen då Tille fortfarande inte blivit omskodd och fått nya broddar = kunde inte rida. Så satt hemma hela förmiddagen, sedan åkte vi till mormor och åt tidig middag innan jag åkte till stallet och fixade där, samt släppte in hästarna ;) 
 
I dag är det en jäkligt lång dag, börjar 08:30 i skolan, slutar 15, direkt till stallet för hovslagaren ska komma. Sedan vara där tills klockan blir 20, för då har jag hoppträning. Shit, kommer vara helt slut! Lär väl vara hemma vid 22 tiden ungefär. Tur vi har lite sovmorgon i morgon i alla fall. Ifall någon vill komma och filma på träningen i dag skulle jag bli väldigt glad! 
 
Nu måste jag skynda mig ner till bussen, går fortfarande runt med morgonrocken hehe, hörs sedan! 
 
#1 - - Divorce your horse :

Låter som om du har fullt upp :)

Till top