melinajaderblom.blogg.se

Fullt upp

Personligt Permalink4
Har sinnessjukt mycket i skolan nu, räknade till att vi har 6 uppgifter som ska bli klara - den här veckan. Plus stallet, körskolan och eftersom att jag inte klarade mattekursen i ettan så ska jag ju göra den nu, och det finns ingen mattelärare på skolan som har tid. Så vi som inte klarade kursen ska alltså plugga själva. Så ja, det är ganska mycket just nu. 
 
I dag ska jag till körskolan klockan 16:30 och ha teoritlektion i 1,5 timme. Alltså hinner jag inte rida i dag, men Sofia var så himla snäll så hon kunde ta Tille på en tur! Om jag inte skulle ha haft hoppträning i morgon så hade det inte gjort något om han vilade men jag vill inte att han står dagen innan, han är taggad så det räcker annars liksom ;) Efter att jag är klar på körskolan så ska jag ändå direkt till stallet för att ta in hästarna. Såna här dagar saknar jag verkligen att ha honom hemma. 
 
Så det är med andra ord fullt upp hela dagen, kommer inte vara hemma förens sent på kvällen och då kommer jag vara helt slut. Tur att vi börjar 10:10 i morgon (eftersom att extramatten inte finns längre). 
 
Sommar - ja tack
 
#1 - - Erika Pettersson:

usch låter som du har lite för mycket att göra. :P
men hoppas det lugnar ner sig snart.

#2 - - Divorce your horse :

Så himla härliga bilder! :)

#3 - - Susanna:

Vilka härliga bilder!

#4 - - Pixan:

Häftig hoppbild!! Har ni nära till havet från stallet där i står?

Svar: I somras hade jag hästarna hemma, då hade vi bara 5 minuter till havet, helt underbart! :D
Melina Jäderblom

Till top