melinajaderblom.blogg.se

Lördag

Dagens ridpass Permalink1
God morgon på er! Jag hade ställt klockan på 10 men vaknade 09, dötrött, men kände att det inte var någon mening att somna om, skulle bara vara ännu jobbigare att kliva upp då. Har världens träningsvärk i armen, spelade badminton i går på idrotten haha... I dag är det hoppträning som gäller, eftersom att min tränare var borta i Onsdags så ska vi ta det i dag istället! Därav att jag ställde klockan ;)
 
I går kom Tilles nya bett, så tänkte inviga det i dag, hoppas verkligen att han fungerar bra på det. Dock kommer jag tyvärr inte ha någon med mig som kan filma, men utvärdering kommer såklart ändå. Nu ska jag gå ner till köket och ta något att äta, sedan går bussen 10:50, så vi hörs efter träningen! 
#1 - - Malin:

Hur lång är du och hur hög är Tille? Funderar ev på att skaffa storhäst och vill veta var jag ska sätta gränsen för förstor, haha ;)

Svar: Han är 175 och jag är 173! :) Alla hästar bär upp olika bra så tycker att det är svårt att sätta en "gräns", Sopot såg jag inte så stor ut på alls och han var 145 liksom.
Melina Jäderblom

Till top