melinajaderblom.blogg.se

Skitträning

Okategoriserat Permalink5
Jag blir inte klok på tille ibland. Helt ärligt. Är glad att G förstår hur svår/jobbig han är, nästa träning så skulle jag få prova ett bett hon har till en av sina hästar, dom skulle tydligen vara väldigt lika varandra i ridningen. Just nu känns det som att vi är i botten av en djup jävla brunn, och att det kommer vara otroligt svårt att ta sig upp, om ni förstår. Han är så mycket hela tiden, det är sjukt vad mycket han är att rida. Med hans storlek så är det ju inte konstigt, men det ihop med hans temperament, humör och vilja gör ännu svårare. Men vi ska klara det, men det kommer vara tufft. 
#1 - - Erika Pettersson:

Kämpa på och ge aldrig upp du klarar de :)

Svar: Ja det är bara att fortsätta! :D
Melina Jäderblom

#2 - - Lina:

Jag tycker du gör det jättebra! Det är inte lätt att rida ihop en sån stor häst med stor galopp! Och han han dessutom temperament så blir det svårare. Jag har själv haft det jäkligt jobbigt med Bruno.
Men det gick tillslut det också =)

Jag gillar din häst! Jag tycker han är superfin!
Vill du ha hjälp så säg till :)

Svar: Åh tack! Ja det är allt annat än lätt! Jaså? Du får mer än gärna komma med tips! :)
Ja jag tror stenhårt på honom, med mer träning och rutin blir det nog bra till slut! :)
Melina Jäderblom

#3 - - Fia:

Melina om du behöver hjälp med Tille så rekommenderar jag varmt att du tar Lina. Hon har otroligt mycket kunskap och bra ridning. Ibland kan man behöva en lite mer rutinerad ryttare som kan visa både dig och Tille . Ibland kör man liksom fast och det är så lätt att det fortsätter i en negativ spiral. Kram

#4 - - Alice:

Du kommer klara det! Du har haft en otrolig kämparglöd med Sopot och ni har ett jättefint band tillsammans.

#5 - - Alice:

Oj jag glömde säga, att jag har typ gråtit miljoner gånger på hästryggen pågrund av att det inte blivit som jag hade tänkt, och ingenting känns rätt. Men det har alltid blivit något bra i slutändan c: ♥

Till top