melinajaderblom.blogg.se

Tips på hovslagare?

Frågor Permalink5
Som ni vet har vi haft problem med att hitta en hovslagare, nu har vi Fredrik men han har ganska fullt upp hela tiden och kan endast på förmiddagar, men då går ju jag i skolan... Så vad har ni för hovslagare? Vänder mig såklart till er här i sundsvall! Behöver alla tips jag kan få. Vissa vill inte ta honom pga. hans storlek, så gärna någon som tar större hästar utan problem. Han är även lite... "barnslig" men det är inga problem om man bara låter honom hålla på. I need your help! 
 
Mysig bild från i våras, saknar det där stället så himla mycket, även lilla gul i mitten<3
#1 - - Othilia:

Mycket bra hovslagare är Åke Lindqvist :)

#2 - - Emelie :

Jessica Hassel är super!:)

#3 - - Fia:

Lotta som jag har , hon är överlägsen . Du kan få numret till henne om du vill . Saknar oxå sommaren , det var en underbar dag det där. Vi får göra om det till sommaren

Svar: Vet du om hon har tid? Jaa skicka gärna numret! :) ja verkligen, det är så fint där
Melina Jäderblom

#4 - - Elin:

Gunsan skor väl åt andra också?
jag tycker hon är duktig med sina häsar iaf :)

#5 - - Lollo Andersson:

Tomas Nilsson har jag och han har gjort under med min häst som tidigare varit lite jobbig och nervös. Vet att han har rätt så fullt men kan ju vara värt ett försök, han är kanon med hästarna verkligen :)

Till top