melinajaderblom.blogg.se

Tjosan!

Okategoriserat Permalink0
Hej! Kom nyss hem, slutade strax efter 19, åkte direkt hem, för att sedan åka till stallet och lämna alla nya grejer och regntäcket där då det ändå inte används just nu. Skönt att ha en häst som inte är ett dugg känslig och som kan stå utan täcke även fast det regnar utan problem, är så jobbigt att behöva ta på och av täcken 10 ggr om dagen liksom, allra helst när det är en sån här skitsommar. Fjordkorsningar är bra ibland ;) Åkte alltså till stallet, insåg att jag nu köpt fler schabrak än jag behöver så ska faktiskt ta och sälja några stycken, inte de nya då såklart utan några andra! Åkte även ner till mormor en sväng och sa hej och gick sedan in på ica innan jag åkte hem. 
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av breaking bad och äta lite glass, sedan går jag nog och lägger mig. Är rätt slut efter dagens arbetspass. 
 
 
Till top