melinajaderblom.blogg.se

Bilder från i går

Okategoriserat Permalink8
Verkligen min drömhäst till utseendet, nu får man fundera och fundera, även fast magkänslan redan sagt sitt. 
 
#1 - - Neapocalypse och tinkerhästen Clooney:

Åh vad fin! Härligt att han rids bettlöst också :) <3

Svar: Ja visst är han!! :)
Melina Jäderblom

#2 - - Malin :

Galet snygg var han iaf! :(

Svar: Verkligen! :D
Melina Jäderblom

#3 - - Elaine & Grizzly:

Ja det där var en looker! Drömutseende på häst för mig också, sådär mörk med bläs. Mums! Berätta gärna mer! Blev jättenyfiken nu. :)

Svar: Ja jag håller helt klart med, grymt fin var han! Tänkte skriva ett inlägg nu faktiskt! :)
Melina Jäderblom

#4 - - Lisa Fager:

Ska jag någon gång skaffa storhäst så vill jag ha den modellen! :) Jättefin!!

Svar: Ja det är den där modellen jag gillar också! :)
Melina Jäderblom

#5 - - Anna:

Du är galet lik Sophie turner eller Sansa Stark från Game of Thrones, Melina!

#6 - - Anonym:

Älskar att läsa din blogg, kollar exakt varje dag ♥

#7 - - Josefine Fred:

Tjusigt!!

Svar: Jaa visst var han fin!! :D
Melina Jäderblom

#8 - - Erika Pettersson:

Så fin :)

Till top