melinajaderblom.blogg.se

It's my b-day

Okategoriserat Permalink2
I dag fyller jag faktiskt hela 18 år! Hade bara en lektion i dag, och vi skulle bara kolla på film så då fick jag göra det hemma. Har med andra ord varit hemma i dag, ganska skönt, vaknade dock vid 07 och kunde inte somna om, så någon sovmorgon blev det inte. Sedan kom min fina familj och sjöng också fick jag öppna lite paket, hade inte ens räknat med att få något då mina föräldrar betalar mitt körkort, men fick massa fina saker. Och om två veckor kommer en ny telefon i brevlådan! :D Min håller ju som sagt på att ge upp, kan inte ha mer än 400 bilder (katastrofalt för min del) och kameran är sämst, men den fungerar ju ändå, så blev väldigt överraskad haha! 
 
Sedan vid 15 tiden kom resten av våran lilla släkt för att fira mig, vi fikade och sådär. Farmor och farfar åkte nyss, så nu sitter jag och väntar på Lucas, sedan ska vi käka sushi! Mormor är fortfarande kvar och ska äta med oss, så vi är 6 pers och vi ska göra hemmagjord sushi... Lär bli en del ;) Nu ska jag gå och umgås, vi hörs senare! 
#1 - - Malin:

Stort grattis till dig! :)

#2 - - Malin :

I efterskott så klart ;)

Till top