melinajaderblom.blogg.se

Känner mig som en kontorsnisse

Okategoriserat Permalink2
Hej på er! Sitter i sängen nu och kikar lite på hastnet, känner typ - hallååå vart är guldklimparna? I alla fall, jag vaknade strax innan 07 och kunde inte somna om, precis som vanligt. Har sedan dess svarat på massa mail och suttit i telefonen i 1,5 timme, många som är intresserade av Tille nu och allihopa låter super verkligen. Det ska komma en tjej i morgon och kika på honom! Hon hade en suuperfin valack som hon ev. var intresserad att byta mot, håll en tumme! 
 
Nu ska jag gå ner till köket och ta något att äta, sedan städa undan lite på mitt rum! Vi hörs sedan.
#1 - - Elaine & Grizzly:

Spännande med hästletande! :) Får jag bara nyfiket fråga varför du säljer Tille?

Svar: Vi klickar inte alls i hoppningen, känns supertråkigt men så är det :(
Melina Jäderblom

#2 - - Divorce your horse :

Alltid roligt att leta efter ny häst :)

Till top