melinajaderblom.blogg.se

Taggad på nystart

Okategoriserat Permalink4
Har en provridning bokad efter påsk, en tjej som jag ändå har lite hum om vem det är och det skulle kännas så himla bra om hon och Tille klickade. Nu när jag har bestämt mig för att han ska säljas så kan man ju inte låta bli att drömma om nästa häst, och jag är så taggad på allt. Jag skrev ju häromdagen att jag kände mig väldigt osäker på vad för häst jag egentligen söker, men jag har kommit fram till att nej, jag vill inte ha någon läromästare. Det är inte min grej. Det skulle säkerligen vara jätteroligt i någon månad, men sedan skulle jag tröttna. 
 
Vill ha lite att jobba med, självklart inte en treåring som inte ens är insutten, men ni förstår nog vad jag menar. En häst med framtiden för sig!
 
#1 - - Ellinor:

Braaa! Ta skimmeln, du vet att jag har rätt. Och sedan så kan jag följa med någon dag och fota, bara du sköter dig. Och bloggar. Och köper en skimmel. Puss.

Svar: hahaha <3 <3 Om det bli skimmeln eller ej vet ingen, men någon rolig polle iaf!
Melina Jäderblom

#2 - - hej:

vad tycker du om travare? hade du kunnat ha en och liksom rida till? :)

#3 - - Olivia:

sv. nej tyvärr inte!

#4 - - Linnea:

Har du sålt Sopot eller har du bara lånat ut honom till någon?

Till top