melinajaderblom.blogg.se

Det här med sömn

Okategoriserat Permalink1
Börjar bli riktigt less på mig själv nu, eller ja, mina sömnvanor. Gick och la mig vid 01 inatt och sedan vaknade jag strax efter 07 och kunde inte somna om. Så det var ju bara att kliva upp! Är nu i stallet och har fixat allt åt tille, tänkte mocka lite i hagen också innan jag går hem! Skönt ändå att kliva upp tidigt och hinna med mer under dagen, men huvudvärken som jag har haft nu i två veckor lär ju inte försvinna om jag inte får tillräckligt med sömn haha. 
Vackra häst
#1 - - Erika Pettersson:

usch jobbigt när det är så att man inte kan somna om för sömn är ju viktigt. :/
huvudvärken kommer kanske av sömnbrist jag är sån som lider av stress huvudvärk och ännu värre blir det om jag inte sover bra.
hoppas det släpper snart.

Till top