melinajaderblom.blogg.se

Less

Okategoriserat Permalink1
Börjar bli riktigt less på min ständiga huvudvärk nu, samt stressklumpen i magen. Kan inte sitta still för jag blir så stressad, jag bara måste göra någonting hela tiden, men det blir inget vettigt gjort och det stressar mig ännu mer. Ska hålla tal + göra ett naturprov i morgon, har försökt sätta mig och plugga in talet och frågorna men det bara vrider sig i hela kroppen. Sommarlov - ja tack. Tänkte ta en promenad till stallet i dag, gick därifrån i går kväll och det är så skönt att gå och bara tänka på allt och ingenting. Ska ta det lugnt i stallet i dag, rida en sväng och sedan bara pyssla på. Sedan när jag kommer hem så kan jag förhoppningsvis slappna av lite och sätta mig och plugga. Behöver verkligen sommarlov nu mer än någonsin, jag får panik på det här nu. Också har jag körkortet som jag håller på med också shit, någon som kan ge mig lite styrka eller???
 
Jaja, slutklagat. Nu ska jag byta om och börja gå bort mot stallet. Vi hörs sedan!
 
 
#1 - - Erika Pettersson:

Usch va jobbigt med huvudvärk ofta och stress :/
Lider själv av lätt stressad samt huvudvärk ofta de är ingen höjdare. :(

Till top