melinajaderblom.blogg.se

Måndag

Okategoriserat Permalink0
Hello! Hade bara en lektion i dag och slutade 13, så det var ju en skön start ;) Händer rätt mycket den här veckan, på onsdag har jag först utsläpp på morgonen, så ska gå till stallet och sedan skynda mig att duscha och göra mig iordning, sedan skola och därefter körlektion, kommer vara hemma sent. Sedan på Torsdag skriver vi kontrakt med Tilles nya ägare, sedan på Fredag morgon åker han. Sedan skrev chefen på södra berget och frågade om jag ville jobba på Onsdag och Lördag, tänkte först tacka ja men sedan när jag tänkte efter så känner jag lite - ska jag verkligen stressa mer? För stressigt, det är bara förnamnet på södra berget haha. Ja, jag får se hur jag gör! Så det är en händelserik vecka verkligen, mycket känslor och funderingar. 
 
Just nu sitter jag och pluggar på teorin till körkortet, drömde inatt att mina kompisar satt och tjatade på mig att jag skulle fixa den där förbannade teorin så jag tänkte börja ta tag i det ordentligt nu för att sedan boka uppkörning och prov på onsdag när jag ska dit. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga, vi hörs senare! Förhoppningsvis hinner jag bort till stallmötet som är i dag också.
Till top