melinajaderblom.blogg.se

Tröttast i stan

Okategoriserat Permalink2
Klockan ringde strax innan 07 imorse, bara att kliva upp och gå till stallet. Släppte ut hästarna och sedan fixade jag allt åt Tille. När jag var klar i stallet gick jag tillbaka ner till lägenheten (sover i mormors lägenhet nu när hon är borta) och sedan duschade jag och gjorde mig iordning till skolan. 
 
Gick i skolan till strax efter 14, gick tidigare då vi gjort klart allt, gick till Lucas en sväng och var där till klockan 16 då jag skulle till körskolan. Körlektionen gick bra och nu ska allt vara bokat, får se tiderna för proven i morgon! Sedan tog jag bussen direkt till lägenheten och här sitter jag nu i soffan med världens huvudvärk, skönt att jag fixade stallet imorse. Nu ska ta en huvudvärkstablett och göra något att äta, är svinhungrig. Kanske behöver gå upp till Ica och köpa något också, var lite tomt i kylskåpet ;) 
 
Förresten! I går red jag och Ellinor ut, och Tille var lugn som en filbunke, say what? Första gången på evigheter typ, han var verkligen SÅ nöjd och skrittade på med långa tyglar. Travade en kort sträcka också och han skötte sig galant, kunde sitta ner och jobba honom utan att han blev stark, sköt ut bogarna eller ökade i smyg. Guldstjärna till honom. Kan inte förstå att jag står utan häst om två dagar alltså, känns hel skumt verkligen.. 
 
#1 - - Lina:

Är du ridsugen sen så är det bara att höra av dig så kan du få rida på unghästarna =)

Svar: Åh vad snällt Lina! Det gör jag så gärna! :D
Melina Jäderblom

#2 - - Stina:

Vart har du köpt dedär tränset? såå snyggt!

Svar: Köpte det nytt på tradera, de finns inte att köpa längre tyvärr :/
Melina Jäderblom

Till top