melinajaderblom.blogg.se

Mer nytt

Okategoriserat Permalink0
Jag och mamma åkte en sväng in till Birsta, jag ville in på Hööks ännu en sväng och mamma ville kolla på lite julklappar. Jag hade tänkt köpa en fleece ifrån spooks... När jag kom hem i går insåg jag att jag faktiskt behövde en lite varmare tröja att ha i stallet. Men provade den och tyckte att fleecen var alldeles för tunn för de pengarna, men så hittade jag en underbart skön ifrån JH som satt perfekt, så en sån fick det bli. Har sett den förut men har trott att man ska se så "knubbig" ut i den eftersom den är ganska tjock, men jag blev positivt överraskad, kommer användas flitigt i vinter! Dessutom är det hög krage på den - love.
Åkte till stallet efter det och tog in Dorreen, kollade igenom henne och sedan tränade vi lite i paddocken. Hon har blivit sååå duktig nu, ska försöka filma någon dag! Sedan fick hon sig en dusch, förhoppningsvis håller hon sig ren nu ;) Sedan ska hon ju som sagt klippas på söndag också så då blir det lättare att ta bort ev. kissfläckar. Hon var jättesnäll att duscha i alla fall, skönt. Hon tyckte att det blev lite tråkigt efter ett tag men annars skötte hon sig toppen. Nu ska jag hjälpa mamma med middagen, hörs i morgon! 
 
 
Till top