melinajaderblom.blogg.se

Usch och fy

Okategoriserat Permalink0
I går mådde jag skitdåligt hela dagen, kändes som knivhugg i magen och framåt kvällen började jag känna mig illamående. Sedan var jag tvungen att springa på toa och kräkas, flera flera gånger. Fy fasen alltså. Har inte haft magsjuka på väldigt många år, så det var väl dags i guess. Hade inte fått i mig något annat än en korv i går på hela dagen, så nu känner jag mig tom i magen kan jag ju säga. Men känner mig inte hungrig...

Mår i alla fall bättre i dag, har bara väldigt ont i huvudet. Hoppas det är lugnt nu, jag hade ju planerat ett dressyrpass i dag. Det har tinat upp ordentligt i paddocken så man får passa på. Om jag pallar vill säga, känner mig ju såklart ganska svag i kroppen i dag. 
Bild från i går haha, sötmuppen<3

Till top