melinajaderblom.blogg.se

Dålig dag

Okategoriserat Permalink0
Somnade efter 05 i morse, vaknade 10 och kunde inte somna om. Kunde verkligen inte somna i går, det var helt omöjligt, både för mig och Lucas... Jätteskumt. Så när jag vaknade imorse så var jag väl inte jättepigg, huvudvärk och seg. Lucas mamma ville bjuda oss på sushi så det blev en bra lunch så då kände man sig lite piggare. Sedan åkte vi för att byta däck på bilen och därefter åkte vi direkt till stallet. 
 
Sopots nya fodervärd kom och hämtade honom och ja... Jag vet inte, jag känner mig så splittrad. Jag vill egentligen sälja honom men jag vill aldrig släppa taget, så det är så jäkla jobbigt och svårt, framförallt så är det sjukt jobbigt att gå och tänka på hela tiden, vilket man såklart gör. Det är så skönt att jag har Doreen som jag verkligen tycker om som jag kan lägga tiden på nu.
 
Sedan åkte min telefon ur jackfickan rakt ner på stallgången. Såklart sprack hela skärmen. Underbart verkligen, perfekt timing också, hade ju inte alls tusen andra saker att lägga pengar på denna månaden. Så det har inte varit en bra dag i dag. Nu väntar en helg med massa jobb, så det kommer bli tomt här. Ska försöka hinna rida i morgon innan jobbet, slutar nämligen 23 så det kan jag ju inte göra efteråt. Sedan måste jag hitta någon som kan hjälpa mig att fixa på Lördag för då är det också jobb som gäller och sedan haloweenfest på kvällen. Även på Söndag jobbar jag, sedan är lovet slut, blö. 
 
Vi hörs i morgon!
Till top