melinajaderblom.blogg.se

Mot stallet

Okategoriserat Permalink1
Fy så grått det är ute i dag, dimmigt och kallt. Jag vaknade strax efte 06 imorse, låg och vred och vände på mig tusen gånger innan jag tillslut somnade om. Vaknade strax innan 09 igen och då klev jag upp för att äta frukost. Sitter nu i sängen och har precis läst ikapp på de bloggar jag följer och ska snart dra på mig ridkläderna och åka till stallet. Just nu är jag verkligen jättetrött, känner mig helt slut i kroppen, men man brukar ju piggna till i stallet! 
 
I dag tänkte jag rida en sväng bort till klätterbacken med Doran. Där har hon aldrig gått förut så vi får se hur det går! ;) Blir nog bra att ta någon vända upp och ner så hon får gå på samma ställe flera ggr, då kan hon nog slappna av mot slutet så kan vi avsluta där. Sedan fixa sysslorna innan jag skyndar mig hem, duschar och gör mig iordning för jobb. 
#1 - - Sandra:

De vore kul att se dig rida Ture nån gång :) du o Ellinor rider ju rätt olika :)

Till top