melinajaderblom.blogg.se

Bilder från i går + dagens planer

Okategoriserat Permalink0
God morgon på er! Eller ja, morgon och morgon haha. Kort och tråkigt inlägg i går, men jag var helt slut efter att ha varit ute hela dagen på jobbet och gått runt utklädd till en tiger, huvudet vägde en hel del om man säger så haha. Har dessutom fått en bula på pannan också.
 
Så, Lördag i dag! Jag tänkte prova rida Rasmus lite faktiskt. Absolut inget krävande såklart eftersom han som sagt är tunn, men jag måste ju hinna känna så mycket som möjligt under denna veckan. Hittills känns det dock otroligt bra. Känns som att jag har sagt det tusen gånger nu men han är så snäll! Förhoppningsvis känns det lika bra när man sitter i sadeln på honom också. Behöver dock åka förbi hööks och köpa en padd, eftersom han har noll muskler och sådär så kan jag tänka mig att sadeln inte ligger 100% stilla just nu. Men det såg okej ut när jag la på den i går. Ska kika lite på det och även byta koppjärn i den. 
 
Nog babblat, här kommer bilder från i går! 
 
Till top