melinajaderblom.blogg.se

Trisslott

Okategoriserat Permalink4
Tänk om man kunde vinna på lotto... Eller skrapa fram en miljon på triss. Har så mycket större inköp jag skulle behöva göra, vissa saker klarar jag mig ju såklart utan men det behövs verkligen ändå. 
 
Först och främst en transport. Alltså jag blir så stressad över att tänka på att behöva åka och hyra transport så fort det är något. För det första är det dyrt, sedan tar det väldigt mycket extra tid och jag tycker även att det är jobbigt att låna andras grejer överlag. Speciellt jobbigt känns det nu när vi åker iväg flera gånger varje månad, på träningar, tävlingar och nu åker vi ju även till hovslagaren liksom. Är helt enkelt i väldigt stort behov av ett släp. Men fyy vad det kostar, allra helst när jag vill ha en boggie. Ska öppna ett sparkonto och sedan sätta upp ett mål när jag ska kunna köpa en, typ till sommaren kanske? 
 
Näe, en transport står verkligen högst upp på önskelistan nu. Sedan blir det bil. Skulle även behöva en dressyrsadel... En klippmaskin... Och en dator är jag verkligen i behov utav... Ja ni hör ju, haha. Denna utbildning kom nog väldigt lägligt ;) 
Drömsläpet, hehe. Någon som vill sponsra? ;) 
 
#1 - - Erika:

Kan du inte långtidshyra en transport då ? :)
Den blir ju som din och du har den själv.
Här i östergötland går de fint o långtidshyra en värmlandsvagn sen finns det betydligt finare o bättre släp, men bättre än ingen alls kanske?

Svar: Långtidshyrning är tyvärr inget alternativ, mycket pengar att betala för en transport som inte är min. Då kan jag lika gärna lägga undan de pengarna och köpa en egen till sommaren liksom :)
Melina Jäderblom

#2 - - Fia:

Jag behöver jag med 😩

#3 - - Marie Andersson:

Hej! Jag hamnade på din blogg efter att ha googlat på enögda hästar. Blev otroligt tagen av historien om din fina häst som opererade bort sitt vänstra öga. Min häst har en förmodad tumör i sitt högra öga och kommer förmodligen behöva operera bort ögat. Jag har så mycket funderingar och frågor, vore jättesnällt om du ville maila mig och berätta lite hur tiden efter operationen gick. Om det var något speciellt du fick tänka på och hur hästen anpassade sig. Ha en bra dag! :-)

Svar: Hej!
Det gör jag jättegärna! Kan inte se din mail men skicka till mig [email protected] så svarar jag gärna på dina funderingar! 😊
Melina Jäderblom

#4 - - Marie Andersson:

Hej igen! Tack vad snällt, har mailat dig nu :-)

Till top