melinajaderblom.blogg.se

Alla <3 dag

Bilder, Doreen Permalink3
Fick bästa alla hjärtans dag presenten av Doran som skötte sig toppen under dagens ridtur. Vi har ju bara ridit ut nu de senaste veckorna, minns inte sist vi red i paddocken faktiskt och det har gett sådant resultat! Det var kul att få känna lite på henne i paddocken och se att det kändes att hon blivit ännu mer bekväm även där, sedan syntes det även på bilderna vilket också var kul ;) Hon har alltid varit ganska kort och nästan lite springig, allra helst i traven. Sedan vet ni ju att ett stort problem har varit att hon knäppt av och sedan tuggat järnet på bettet så det har inte gått att få någon kontakt. Det problemet blir verkligen bara blivit mindre och mindre, så himla roligt. 
 
Jag har precis duschat och ska snart börja göra mig iordning då jag och Lucas faktiskt ska gå ut och käka middag på Estreet i kväll, bara för att lyxa till det lite på en söndagkväll sådär! Bjuder på två bilder från i dag så länge så får ni resten så fort jag har tid :)
 
Min sits var dock katastrof i dag? Hua haha, kolla på hästen istället. Fotat har Josse gjort, jag fotade även henne och fina B innan jag red. Perfekt med någon annan i stallet som också gillar att ha lite nya bilder ibland ;)
#1 - - Fia:

Suuuperfin där :)

#2 - - Emma:

Åh alltid jättehärligt när man når nya framsteg med hästen!

#3 - - Katarina:

Åh så fin häst! :)

Till top