melinajaderblom.blogg.se

Någon som vill bli fotad?

Frågor, Tankar & Åsikter Permalink1
Hallåå, söker någon som jag kan få fota på Söndag förmiddag/morgon! Det är till en fotouppgift i skolan (inget som ska visas upp för klassen) och det skulle vara såå fint med vinterbilder med häst + ryttare, allra helst eftersom uppgiften är ganska fri, vi ska helt enkelt bara fota "vinterbilder". Så, vill i första hand ha porträttbilder, någon som kan tänka sig att ställa upp?
En bild på Moa och Cubbe December 2014. 
 
Saknar verkligen att fota mer seriöst, förut var det ett av mina största intressen, men sedan försvann det av någon tråkig anledning. Skulle verkligen behöva en uppgradering i kameraväskan men det blir aldrig att jag väljer att spendera pengar på det, köper hellre massa andra saker liksom. Men såsmåningom hoppas jag att jag införskaffar mig ett bättre objektiv och i sinomtid ett bättre kamerahus också, för jag tycker att det är såå kul! 
Fia och Lima våren 2014.
#1 - - Lovisa:

Var håller du till? Vore jättekul att bli fotad med min ponny! :)

Till top